Nasz videoblog został nominowany do VBA! A co to takiego?

Versatile Blogger Award to zabawa polegająca na wyróżnianiu znanych i lubianych nam blogów. Miło poinformować, że w tym roku tadorotka również została wyróżniona! Co za dobry początek roku! 🙂 Gra ta, jak każda inna ma swoje zasady, a więc:

Każdy nominowany blogger powinien:

– nominować 15 blogów, które jego zdaniem na to zasługują
– poinformować o tym fakcie autorów nominowanych blogów
– ujawnić 7 faktów dotyczących samego siebie
– podziękować nominującemu blogerowi u niego na blogu
– pokazać nagrodę Versatile Blogger Award u siebie na blogu

Moja 15 to:
1. Dietetycznie Siostro  ->przy okazji dziękując za wyróżnienie 😉
2. Tuli Tuli Martuli
3. Matka Sanepid
4. Baby Under Construction
5. A menu please!
6. Jest Nowe Życie 
7. Tata pracujący
8. Zaradna Mama
9. Dzieciowo mi 
10. Makóweczki
11. A Dancing Queen
12. Dzieciowisko
13. Makijaż Od Kuchni
14. Paweł Seelieb Fotografia
15. Mała Rzecz a Cieszy

The Versatile Blogger Award

The Versatile Blogger Award (Photo credit: nhighberg)

A teraz zdradzę Wam 7 faktów o sobie!
1. Cieszę się, że oglądacie vloga…no i, że jest nas coraz więcej!
2. Mam jeszcze masę nieodkrytych marzeń.
3. Nie mogę doczekać się prawdziwej zimy, żeby maksymalnie wyjeździć sanki!
4. Nie mogę doczekać się prawdziwej wiosny, żeby móc zacząć jeździć z Julią po mieście rowerem.
5. Nie przepadam za alkoholem. A jak już piję wino to natychmiast popijam je coca-colą. (Czy ktoś tak jeszcze robi?!?)
6. Moją używką jest czekolada i wszystko co czekoladowe. Ale tylko najlepszej jakości.
7. Nie lubię nudy. Czuję się źle jak mam związane ręce i stoję bezczynnie w jednym punkcie. Dlatego staram się działać i działam.

To byłoby na tyle! 🙂 Miłej zabawy! Już niedługo nowy post…niech się tylko Julka obudzi to coś nagramy :))

9 komentarzy do “Nasz videoblog został nominowany do VBA! A co to takiego?

Dodaj komentarz