Zaparcia u niemowlaka oraz kubek niekapek

Jakiś czas temu pewna mama napisała do nas  na facebook’owym fanpage’u: „Pomożcie… Nasz synek zaczął miec zaparcia, tydzien temu przyplątał się do niego jakis wirus ale juz po dwoch dniach bylo ok, od wczoraj nie może zrobic kupki a jak juz robi to strasznie wtedy płacze… Macie jakis sprawdzony sposob?”

Z przyjemnościa pomagamy zdradzajac nasze sprawdzone sekrety 😉
Miłego ogladania 🙂

4 myśli nt. „Zaparcia u niemowlaka oraz kubek niekapek

  1. Hm, Julka nigdy nie rzuciła tym kubkiem o ziemię? Nie machała nim do góry nogami? Ja znam tylko jeden kubek niekapek, który jest naprawdę szczelny i to na pewno nie ten.

  2. Oczywiście zdarza się, że jak kubek spadnie, uderzy o podłogę to trochę pokapie, ale to sporadyczne sytuacje, a poza tym specjalnie mi to nie przeszkadza ( zawsze w pogotowiu mam jakąś szmatkę, którą wytrę to co się rozleje). Ja jestem w pełni zadowolona i to rozwiązanie wydaje mi się lepsze aniżeli picie z kubeczka ze słomką. 😉

Skomentuj

