1 urodziny Julii

Dokładnie rok temu byłam na zakupach w sklepie Ikea, kiedy poczułam dość specyficzne napięcie w moim 9-miesięcznym brzuchu. Robiąc przerwy na hasło: „uwaga teraz rodzę”, jak gdyby nigdy nic dokończyliśmy zakupy 2 i pół metrowej szafy. Udało nam się ją nawet dowieźć do domu, po czym po jakichś dwóch godzinach okazało się, że skurcze są tak mocne, że trzeba jechać do szpitala. Po północy już byłam w poczekalni. Po załatwieniu wszystkich formalności udałam się na salę porodową i tak w 20 minut maleńka Julia wyskoczyła z brzuszka swojej mamy. Tak szybko to trwało, że nawet nie dostałam znieczulenia. A kiedy już wyskoczyła to na cały głos krzyknęłam: „ale czad” – co rozbawilo nie tylko Tatę Julki, ale wszystkich, którzy znajdowali się na sali.

A z okazji Julki urodzin zapraszam do obejrzenia relacji z wczorajszej imprezy połącząnej z Chrztem Świętym.

9 myśli nt. „1 urodziny Julii

  1. Wszystkiego najlepszego dla Julki 🙂 Niedługo nas czeka organizacja roczku i trochę się stresuję ilością rzeczy do ogarnięcia 🙂 Fajnie, że u Was wszystko wyszło pięknie 🙂

  2. Cała Irlandia Północna świętowała razem z Julką… Niektórzy z nas poszli wcześniej do domu a inni to w ogóle wzięli wolne aby w pełni oddać się świętowaniu. Niemniej jednak wszyscy życzymy Julci Aniołka w fartuszku, który w jednej kieszeni zawsze będzie miał coś słodkiego a w drugiej mapkę: którędy do cioci Julii 😀 Wszyscy jesteście bardzo dzielni :*- kiskiski

  3. Hejka. Jestem u was pierwszy raz i tak mysle, że milo oglada się kogos kto przechodzi obecnie przez podobne sytuacje…:) u nas roczek bedzie już 13grudnia. 100 lat dla małej Julci od Julci duzej:) jak rowniez od prawie rocznego Oliwierka:)pozdrawiamy

  4. Jeju, rozłożył mnie na łopatki opis Twojego porodu 🙂
    Spóxnione, ale szczere życzenia dla córci, rówieśnicy mojej. Tyle, że Wikusia to kwietnióweczka 🙂

Skomentuj

