Pingwin – piosenka dla chodzącego roczniaka

Niektóre roczne dzieci stawiają dopiero swoje pierwsze kroki, inne mają już ten etap za sobą. Nie zważając na to czy nasze szkraby chodzą jak kaczuszki, czy potrafią biegać niczym struś pędziwiatr warto ćwiczyć z nimi proste układy taneczne. Takie ćwiczenia podnoszą sprawność fizyczną, budują w dziecku świadomość własnego ciała i jego poszczególnych elementów, ale przede wszystkim dają maximum radości! I nie ma tutaj znaczenia po jakim czasie twój maluch załapie o co w tym wszystkim chodzi. Jestem przekonana, że w pewnym momencie cię mocno zaskoczy!  Ale pamiętaj! Nie nauczy się – jeżeli nie będzie widziało tańczącego rodzica!

A więc…wszyscy wstajemy, nogi ustawiamy w lekkim rozkroku i bujamy się… to w prawo, to w lewo…. :))

Ach jak przyjemnie i jak wesoło
w pingwinka bawić się
Raz nóżka lewa,
raz nóżka prawa,
do przodu, do tyłu i obórć się

3 myśli nt. „Pingwin – piosenka dla chodzącego roczniaka

  1. Witam!
    Dopiero teraz odnalazlam tego videobloga no i ciesze sie z tego bardzo!! Dziś będę mojemy 13 m. Synkowi wprowadzać tą piąsenkę o pingwinku!! Będę tu zaglądać, bo muszę przyznać, że nie jestem z tych kreatywnych mam i wiele rozwiązań i zabaw podglądam w necie :). Też wróciłam do pracy, Niunio zostaje z babcią i mamy troszkę nocnych koszmarów, dlatego chce więcej wprowadzić mu wspólnych zabaw. Do tej pory miałam problem z czytaniem książeczek, bo Synek mi zabierał książkę albo przewracał kartki :), wypróbuje pomysł z misiem, tzn, żeby mu wtedy dać misia do rączki :). POzdrawiam i czekam na kolejne odcinki 🙂

  2. Dziękuję! Takie komentarze bardzo motywują do dalszej pracy! Julka już ma prawie 2 latka i szereg piosenek i wierszyków za pasem… tylko jakby czasu coraz mniej…widząc jednak, że Wam to się podoba zamiast narzekać zabieram się do nagrywania kolejnych odcinków! 🙂

Skomentuj

